• Printeaza articol -  Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece pe langa groapa de gunoi Voluntari
  • Trimite prin email -  Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece pe langa groapa de gunoi Voluntari

Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece pe langa groapa de gunoi Voluntari

CE PARERE AI?
Interesant
Amuzant
Uimitor
Scandalos
Ingrozitor
Ciudat
100%romanesc
 Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece pe langa groapa de gunoi Voluntari
13 iulie 2007
Ministerul Transporturilor a "batut in cuie“ traseul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Proiectul, ce urmeaza sa fie aprobat de Guvern, prevede demolarea Primariei din Barcanesti, a zece case din localitate si transferul din domeniul privat în domeniul public al statului a 43,8 hectare de teren, aflat acum în administrarea RAAPPS. Pe acest teren va fi amplasat centrul de coordonare si întretinere a autostrazii.

Potrivit proiectului final, autostrada va trece la aproximativ 30 metri de groapa de gunoi din Voluntari. Kilometrul zero al tronsonului va fi pe strada Petricani, in sectorul 2 al Capitalei. La kilometrul 20 vor exista  spatii de servicii cu parcare, motel si benzinarie. Viteza proiectata este de 100 km/ora pentru primii 4 km ai autostrazii si de 120 km/ora pentru restul de 57,8 km.

Ministerul Transporturilor a "batut in cuie“ traseul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Nota de fundamentare a proiectului traseului autostrazii prevede demolarea Primariei comunei Barcanesti, judetul Prahova si a zece case din localitate. In proiect este prevazut si transferul din domeniul privat al statului în domeniul public al statului a 43,8 hectare, teren aflat acum în administrarea RA Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat si unde va fi amplasat centrul de coordonare si întretinere a autostrazii.



Kilometrul zero al autostrazii Bucuresti-Brasov va fi pe strada Petricani in sectorul 2 al Capitalei, cu aproximativ 1.200 metri înaintea intersectiei cu calea ferata Bucuresti-Constanta. Traseul va continua cu pasajul Petricani, peste calea ferata dubla Bucuresti-Constanta, calea ferata industriala dintre statiile de cale ferata Baneasa si Pantelimon si un drum adiacent cailor ferate. Autostrada va trece apoi pe teritoriul comunei Voluntari, la est de soseaua Pipera, apoi va trece peste lacul Pipera pe un pod.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece la aproximativ 30 metri prin partea de est a gropii de gunoi din comuna Voluntari, iar la km 7, drumul va traversa linia de centura si calea ferata a Bucurestiului. Urmând aliniamentul catre nord, autostrada va traversa localitatile Tunari si Stefanestii de Jos, apoi se va intersecta cu viitoarea autostrada de centura Bucuresti Nord. Tronsonul continua prin Valea Mostistea, dupa care va trece peste calea ferata Bucuresti-Urziceni. Aliniamentul va traversa drumul comunal DJ101A (Caciulati-Moara Vlasiei) si Valea Cociovalistei pe un pod.

La kilometrul 20 - motel si benzinarie
Pe teritoriul judetului llfov, aliniamentul autostrazii traverseaza localitatile Moara Vlasiei, Snagov si Gruiu. La km 20 vor exista spatii de servicii cu parcare, motel si benzinarie. Un nod va lega autostrada de drumul comunal DC 184 (Nodul Snagov), pentru a permite automobilistilor sa aiba acces la autostrada spre si dinspre zonele Snagov si Moara Vlasiei. În aceasta intersectie se are în vedere construirea Centrului de coordonare si întretinere.
La aproximativ 4 km distanta de extremitatea padurii Vlasiei, pe un pod peste Valea Teiului, autostrada intersecteaza drumul judetean DJ 101B (Gruiu-Lipia), apoi traverseaza pe poduri pârâul Gruiu si râul lalomita. Râul lalomita delimiteaza teritoriul administrativ dintre judetele llfov si Prahova.

La kilometrul 45 se intersecteaza doua autostrazi
Autostrada va trece apoi prin padurea Calugareasca pe o distanta de circa 400 m (pâna la km 45), unde se separa de aliniamentul autostrazii catre Albita, autostrazile Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Albita avand acelasi traseu pâna la km 45. Din acest punct, traseul autostrazii are o orientare generala catre vest pâna la km 51 si traverseaza extremitatile nordice ale padurii Dumbrava si râului Teleajen, pe un pod prin sudul localitatii Zanoaga.
Începând cu km 51, orientarea aliniamentului este catre nord-vest si aliniamentul autostrazii trece peste pârâul Ghighiu, apoi prin sudul localitatii Buchilati, prin nord-estul localitatii Råfov si ale padurii Råfoveanca, traversând extremitatile acesteia. Dupa aproximativ 700 metri, autostrada traverseaza pârâul Ghighiu, apoi drumul comunal DJ 1010 (DN1A Moara Domneasca), la circa 300 m de la pârâu. Autostrada urmeaza directia vestica, traversând o serie de drumuri rurale (agricole), iar pârâul Barcanesti este traversat la km 58.

La intrarea in Ploiesti, DN 1 se intersecteaza cu autostrada
La km 60+450, autostrada Bucuresti-Ploiesti se întâlneste cu DN 1 unde va fi construita o intersectie pentru a permite accesul la si de la autostrada. Un pasaj superior va fi construit pentru a traversa DN 1, aceasta necesitând demolarea Primariei Barcanesti si a aproximativ zece case care vor fi reconstruite pe parcele de terenuri din apropiere.

De aici, autostrada va fi conectata printr-un drum de legatura cu 4 benzi cu DN 1, care va fi extins de la cele doua benzi existente la patru benzi. În judetul Prahova, autostrada traverseaza localitatile Balta Doamnei, Gherghita, Draganesti, Dumbrava, Råfov, Berceni, Barcanesti si municipiul Ploiesti.

Cu 100 la ora pe autostrada
Viteza proiectata este de 100 km/ora pentru primii 4 km ai autostrazii Bucuresti-Ploiesti si de 120 km/ora pentru restul de 57,8 km. Peste drumurile publice existente care traverseaza viitoarea autostrada vor fi construite poduri.

Constructorii asteapta exproprierile
Celebrul consortiu Euroconstruct, UMB Spedition, PA&CO International si Comaxa, care va executa lucrarile pe al doilea segment - Moara Vlasiei-Ploiesti - in lungime de 42,5 km, asteapta exproprierile. "Se lucreaza pe 9 km din aliniamentul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Asteptam exproprierile pentru a continua lucrarile“, ne-a declarat patronul firmei Euroconstruct, Dan Besciu. Primul tronson, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, cu o lungime de 19,5 km, va fi construit de consortiul italian Impressa Pizzarotti - Tirena Scavi.

Stefan Etves
 
Sursa: Gardianul
Newspad - Stiri recenteStiri recente
Stiri recente - Ajutorul de stat pentru firme, acordat mai uşor

Ajutorul de stat pentru firme, acordat mai uşor

Executivul va emite până la sfârşitul acestei luni o hotărâre de Guver...» mai mult
Stiri recente - EXCLUSIV Cum a trecut România lui Ceauşescu prin „criza greacă“, în urmă cu mai bine de 30 de ani

EXCLUSIV Cum a trecut România lui Ceauşescu prin „criza greacă“, în ur...

În urmă cu trei decenii, România trăia experienţa incapacităţii de pla...» mai mult
Stiri recente - Aurul din munţii României. Mituri, legende, istorii despre comorile ascunse odinioară şi exploatările aurifere de azi

Aurul din munţii României. Mituri, legende, istorii despre comorile as...

De la celebrele versuri „Munţii noştri aur poartă / Noi cerşim din poa...» mai mult
Stiri recente - Idei de afaceri cu produse tradiţionale. Cum să faci profit acum cu reţete de demult

Idei de afaceri cu produse tradiţionale. Cum să faci profit acum cu re...

Dacă dispuneţi de dotările necesare într-o bucătărie tradiţională, de ...» mai mult
Stiri recente - Comercianţii, bănuiţi că scumpesc produsele odată cu majorarea salariului minim pe economie. Teodorovici: „Statul nu poate interveni“

Comercianţii, bănuiţi că scumpesc produsele odată cu majorarea salariu...

Ministrul Finanţelor Publice, Eugen Teodorovici, a declarat vineri că ...» mai mult
Stiri recente - Leul, tot mai insensibil la criza din Grecia

Leul, tot mai insensibil la criza din Grecia

Europa e pregătită pentru orice. Nu şi grecii, care nu vor drahma Au t...» mai mult
Stiri recente - Cultivarea cepei prin arpagic pe terenuri agricole mici

Cultivarea cepei prin arpagic pe terenuri agricole mici

Citește și: Rețeta zilei de vineri. Coaste de porc caramelizate (rețet...» mai mult
Stiri recente - Managerul care a renunţat la birou şi îşi conduce compania din teren

Managerul care a renunţat la birou şi îşi conduce compania din teren...

Un sediu central mare şi multe ore petrecute în şedinţe nu garantează ...» mai mult
Stiri recente - Lidl şi Kaufland, scandal după ce s-a aflat că au primit 900 de milioane dolari de la Banca Mondială şi BERD pentru extinderea în Europa de Est, inclusiv România

Lidl şi Kaufland, scandal după ce s-a aflat că au primit 900 de milioa...

Supermarketurile Lidl şi Kaufland, deţinute de Schwarz Group, controla...» mai mult
Stiri recente - Dacia, cel mai mare exportator din România, are probleme în Franţa şi Germania, pieţele sale de bază

Dacia, cel mai mare exportator din România, are probleme în Franţa şi ...

Constructorul auto Dacia, cel mai mare exportator din România, are pro...» mai mult
CE PARERE AI?
Interesant
Amuzant
Uimitor
Scandalos
Ingrozitor
Ciudat
100%romanesc
Newspad Newsletter
Completati cu adresa de mail si veti primi newsletter-ul nostru!

EUR 4,3218 | USD 3,1630
06 Iulie 2015
Ultimele stiri - Pensiune Busteni
Ultimele stiri - Shopaholic
Cauta in arhiva
Categorie
Cauta in
DESCOPERA BRANDURILE NOASTRE
Branduri Dazoot Software
decorix.ro - Decoratiuni interioare, accesorii pentru bucatarie si pentru animale Generatoare electrice, unelte si scule. egirl.ro - Revista online de lifestyle feminin shopaholic.ro - Moda, calatorii, shopping, lifestyle savuros.com - Cele mai savuroase retete manualeauto.ro - Manuale tehnice auto. Manuale reparatii auto. Manuale service auto. Stirile zilei - Ultimele stiri online @ Newspad Stiri newsman.ro - NewsMAN, Email Marketing Software pentru publisheri si magazine online. coolinaria.ro - Retete culinare online, sfaturi culinare Cazare Busteni - Vila Cascada
Branduri Dazoot Software